UWAGA! Strona korzysta z plików cookies przy statystykach i logowaniu. Pliki te pomagają w funkcjonowaniu strony. "Ciasteczka", których używamy są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na Twój komputer. Odwiedzając nasz serwis zgadzasz się na ich przyjmowanie.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności
Główna Wyniki Plan zadań Regulamin Terminarz Nagrody Materiały Forum Patroni Kontakt
Sposób obliczenia sumy punktów wszystkich etapów

Punkty raportu mnożone są przez mnożnik etapu. Od wyniku odejmowane są punkty karne i dodawane punkty dodatkowe

nr Nazwa zadania mnożnik punkty karne dodatkowe razem
etap 1
R1Wybieram zdrowie i zdrowe odżywianie1.5XXX0,00
R2Cukier? Nie, dziękuję!1.5XXX0,00
R3Zdobywamy odznakę Super Kucharza za najlepszą zdrową modyfikację zestawu śniadaniowego1.5XXX0,00
R4Strefa aktywności – najciekawsza gra terenowa1.5XXX0,00
R5Klasowe pisemko zachęcające do zrezygnowania ze słodyczy na rzecz owoców, warzyw, pestek i orzechów1.5XXX0,00
R6Jak pomóc dziecku być zdrowym?1.5XXX0,00
R7Planowanie posiłków – zasady i błędy1.5XXX0,00
ogólem punkty za etap 10,000
etap 2
R1Pijmy wodę – na zdrowie!1XXX0,00
R2Warzywa i owoce na co dzień i od święta1XXX0,00
R3Najlepsza reklama wody1XXX0,00
R4Strefa aktywności – klasowy turniej sportowy1XXX0,00
R5Najciekawsza łamigłówka promująca jedzenie warzyw i owoców1XXX0,00
R6Przedstawienie „Na straganie”1XXX0,00
R7Jak przekonać dziecko do jedzenia warzyw?1XXX0,00
ogólem punkty za etap 20,000
etap 3
R1Ruch to zdrowie265,6700,0000,000131,340
R2Uczymy się dobrych zwyczajów żywieniowych2XXX0,00
R3Założenie i prowadzenie uprawy ziół w klasowym ogródku ziołowym291,3300,0000,000182,660
R4Układamy menu do „Ziołowej Restauracji”2XXX0,00
R5Gra planszowa utrwalająca wiadomości o Piramidzie Zdrowia2XXX0,00
R6Wychowanie fizyczne – ważna lekcja278,0000,0000,000156,000
R7Jak skutecznie zmienić złe nawyki żywieniowe?2XXX0,00
ogólem punkty za etap 3470,000
ogólem punkty za wszystkie etapy470,000

X - oznacza brak raportu lub nie jest oceniony
| | Ministerstwo Zdrowia | | | | |